Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Cariere - Vrei sa lucram impreuna?

Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, trimite-ne un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.

Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.

POSTURI DISPONIBILE

Reprezentant vanzari piese camioane

  • Alba Iulia,
  • Constanta,
  • Sibiu.

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate.
  • Cunoștințe în folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Carnet de conducere categoria B.
  • Experiență în domeniul vânzărilor de piese auto pentru CAMIOANE.
  • Bune abilități de comunicare și relaționare cu colegii și clienții.
  • Adaptabil, organizat, politicos și cu un spirit întreprinzator.
  • Responsabilitate, fidelitate și stabilitate; promptitudine în luarea deciziilor.

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Bonusuri in functie de performanta,
  • Masina, laptop si telefon de serviciu.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Responsabilitați

  • Asigură realizarea și implementarea strategiei de vânzare a produselor companiei – piese auto camioane în zona alocată și clienților din aria de responsabilitate.
  • Asigură realizarea obiectivelor valorice și cantitative stabilite prin planul de vânzări pentru zona alocată.
  • Efectuează vizite la sediul clieților din portofoliu și negociază contractele și condițiile comerciale cu clienții aflați în portofoliul său.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Brasov,
  • Iasi,
  • Pitesti,
  • Constanta.

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Consultant procesare vanzari piese turisme

  • Bucuresti
  • puncte de lucru

Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
  • Studii medii/superioare de specialitate
  • Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
  • Familiarizat cu programe OE/AM (Etos/Etka, Microcat, partslink24, EWA, Tecdoc etc.)
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
  • Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi
  • Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Stabilitate
  • Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa

Responsabilitați

  • Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
  • Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
  • Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Asistent manager

  • Office Militari, Bucuresti
    • Locatie: Soseaua de Centura 5-6, Chiajna, Ilfov (reper: Carrefour Militari).

Cerinte

  • Esti o persoana dinamica si empatica
  • Esti în cautarea unui job interesant si esti pasionat/a de interactiunea cu oamenii
  • Esti absolvent/a de studii medii
  • Esti o persoana organizata, atenta la detalii
  • Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
  • Ai cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook) si de navigare internet
  • Ai cunoștințe de limba engleza nivel mediu ( vorbit)

Ce oferim?

  • Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
  • Program de lucru fix, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:30;
  • Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa)
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut si stabil
  • Posibilitatea de promovare in functie de studiile si experienta anterioara

Responsabilitați

  • Gestionarea corespondentei zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) si filtrarea comunicarilor pentru director;
  • Pregatirea si arhivarea documentelor administrative importante;
  • Gestionarea agendei ︁si programarea intalnirilor si a sedintelor pentru director;
  • Asistenta in coordonarea activitatilor administrative din cadrul companiei;
  • Mentinerea unei bune comunicari intre departamente si directionarea cererilor administrative catre persoanele responsabile;
  • Organizarea si monitorizarea livrarilor de bunuri si servicii administrative;
  • Planificarea si organizarea de intalniri, evenimente si conferinte;
  • Asigurarea ca toate logisticile evenimentelor sunt pregatite (rezervari, catering, echipamente tehnice);
  • Crearea si actualizarea fisierelor si documentelor esentiale;
  • Asigurarea unei bune gestionari si arhivari a documentelor confidentiale;
  • Asistenta in monitorizarea si gestionarea bugetelor departamentului administrativ;
  • Pregatirea rapoartelor financiare si monitorizarea cheltuielilor pentru activitatile administrative;
  • Coordonarea achizitiilor si gestionarea stocurilor de consumabile;
  • Supervizarea activitatilor zilnice ale personalului administrativ;
  • Suport in gestionarea relatiilor cu furnizorii si partenerii.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Consultant Tehnic Junior - Analiza Calitate, departamentul Post Vanzare

  • Depozitul Central Augsburg International (Bucuresti-Pitesti Km 15, A1 Business Park)

Cui se adreseaza postul?

  • candidatilor entry level, fara experienta pe un post similar si care doresc un start al carierei ︄in acest domeniu;
  • candidatilor cu experienta;
  • absolventilor de studii tehnice in domeniul auto.

Cautam un coleg care sa dea dovada de:

  • Seriozitate, constiinciozitate, dorinta de a invata;
  • Cunostinte operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook);
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva.

Cerinte

  • studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto;
  • cunostinte programe de identificare piese auto/cataloage OE/AM;
  • cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);
  • bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;
  • adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator;
  • capacitatea de a acumula cunostinte noi;
  • promptitudine in luarea deciziilor;
  • responsabilitate, fidelitate si stabilitate.

Responsabilitați

  • preia solicitarile de retur;
  • investigheaza aspectele tehnice/logistice care au dus la returnarea produsului;
  • extinde verificarea asupra lotului cu probleme de calitate si sesizeaza aceste probleme producatorului;
  • mentine relatia cu Managerul de Produs si cu producatorul pana la inchiderea cazului analizat.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Consultant Tehnic Junior Departament Garantii

  • Depozitul Central Augsburg International (Bucuresti-Pitesti Km 15, A1 Business Park)

Cui se adreseaza postul?

  • candidatilor entry level, fara experienta pe un post similar si care doresc un start al carierei in acest domeniu;
  • candidatilor cu experienta;
  • absolventilor de studii tehnice in domeniul auto.

Cautam un coleg care sa dea dovada de:

  • Seriozitate, constiinciozitate, dorinta de a invata;
  • Cunostinte operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook);
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva.

Cerinte

  • studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto
  • cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail)
  • bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;
  • adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator
  • capacitatea de a acumula cunostinte noi;
  • promptitudine in luarea deciziilor;
  • responsabilitate, fidelitate si stabilitate.

Responsabilitați

  • preia solicitarile de garantie;
  • solicita ︁documentatia tehnica conform Certificatului de Garantie;
  • consiliaza clientul si verifica documentatia transmisa pana la completarea Dosarului de Garantie;
  • monitorizeaza receptia piesei transmise pentru analiza si preda Dosarul de Garantie departamentului tehnic;
  • mentine relatia cu furnizorii pentru piesele solicitate de acestia in cadrul procesului de Garantie.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Manipulant marfa

  • Rima – Depozit central piese auto

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Descarca marfa livrata din masinile de transport;
  • Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ – daca nu este lovita si deteriorata si din punct de vedere cantitativ, daca corespunde cantitatea inscrisa in documente cu cantitatea fizica;
  • Receptioneaza cu scannerul produsele in baza documentelor de livrare;
  • Depoziteaza marfa in zona de prereceptie si utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
  • Efectueaza receptia scriptica a marfurilor prin scanarea fiecarui produs;
  • Aranjeaza marfa pe rafturi conform specificatiilor logistice din scanner;
  • Opereaza comenzile in Scanner si culege piesele pentru livrare de pe rafturi;
  • Aranjeaza marfa comandata, conform turei de livrare a clientului in boxuri;
  • Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.Incarca marfa in masina de transport ,respectand graficul de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

FORMULAR CARIERE