Cariere - Vrei sa lucram impreuna?
Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, trimite-ne un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.
Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.
POSTURI DISPONIBILE
Reprezentant vanzari piese camioane
- Alba Iulia,
- Constanta,
- Sibiu.
Candidatul ideal
- Studii medii/superioare de specialitate.
- Cunoștințe în folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
- Carnet de conducere categoria B.
- Experiență în domeniul vânzărilor de piese auto pentru CAMIOANE.
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu colegii și clienții.
- Adaptabil, organizat, politicos și cu un spirit întreprinzator.
- Responsabilitate, fidelitate și stabilitate; promptitudine în luarea deciziilor.
Ce iți oferim?
- Pachet salarial motivant,
- Bonusuri in functie de performanta,
- Masina, laptop si telefon de serviciu.
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei.
Responsabilitați
- Asigură realizarea și implementarea strategiei de vânzare a produselor companiei – piese auto camioane în zona alocată și clienților din aria de responsabilitate.
- Asigură realizarea obiectivelor valorice și cantitative stabilite prin planul de vânzări pentru zona alocată.
- Efectuează vizite la sediul clieților din portofoliu și negociază contractele și condițiile comerciale cu clienții aflați în portofoliul său.
Gestionar / Lucrator depozit piese auto
- Brasov,
- Iasi,
- Pitesti,
- Constanta.
Ce iți oferim?
- Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
- Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
- Posibilitate de promovare.
Responsabilitați
- Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
- Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
- Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
- Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
- Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
- Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.
Consultant procesare vanzari piese turisme
-
Bucuresti
- puncte de lucru
Candidatul ideal
- Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
- Studii medii/superioare de specialitate
- Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
- Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
- Familiarizat cu programe OE/AM (Etos/Etka, Microcat, partslink24, EWA, Tecdoc etc.)
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
- Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
- Capacitatea de a acumula cunostinte noi
- Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri
Ce iți oferim?
- Pachet salarial atractiv
- Stabilitate
- Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa
Responsabilitați
- Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
- Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
- Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute
Asistent manager
- Office Militari, Bucuresti
- Locatie: Soseaua de Centura 5-6, Chiajna, Ilfov (reper: Carrefour Militari).
Cerinte
- Esti o persoana dinamica si empatica
- Esti în cautarea unui job interesant si esti pasionat/a de interactiunea cu oamenii
- Esti absolvent/a de studii medii
- Esti o persoana organizata, atenta la detalii
- Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
- Ai cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook) si de navigare internet
- Ai cunoștințe de limba engleza nivel mediu ( vorbit)
Ce oferim?
- Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
- Program de lucru fix, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:30;
- Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa)
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut si stabil
- Posibilitatea de promovare in functie de studiile si experienta anterioara
Responsabilitați
- Gestionarea corespondentei zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) si filtrarea comunicarilor pentru director;
- Pregatirea si arhivarea documentelor administrative importante;
- Gestionarea agendei ︁si programarea intalnirilor si a sedintelor pentru director;
- Asistenta in coordonarea activitatilor administrative din cadrul companiei;
- Mentinerea unei bune comunicari intre departamente si directionarea cererilor administrative catre persoanele responsabile;
- Organizarea si monitorizarea livrarilor de bunuri si servicii administrative;
- Planificarea si organizarea de intalniri, evenimente si conferinte;
- Asigurarea ca toate logisticile evenimentelor sunt pregatite (rezervari, catering, echipamente tehnice);
- Crearea si actualizarea fisierelor si documentelor esentiale;
- Asigurarea unei bune gestionari si arhivari a documentelor confidentiale;
- Asistenta in monitorizarea si gestionarea bugetelor departamentului administrativ;
- Pregatirea rapoartelor financiare si monitorizarea cheltuielilor pentru activitatile administrative;
- Coordonarea achizitiilor si gestionarea stocurilor de consumabile;
- Supervizarea activitatilor zilnice ale personalului administrativ;
- Suport in gestionarea relatiilor cu furnizorii si partenerii.
Consultant Tehnic Junior - Analiza Calitate, departamentul Post Vanzare
- Depozitul Central Augsburg International (Bucuresti-Pitesti Km 15, A1 Business Park)
Cui se adreseaza postul?
- candidatilor entry level, fara experienta pe un post similar si care doresc un start al carierei ︄in acest domeniu;
- candidatilor cu experienta;
- absolventilor de studii tehnice in domeniul auto.
Cautam un coleg care sa dea dovada de:
- Seriozitate, constiinciozitate, dorinta de a invata;
- Cunostinte operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook);
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva.
Cerinte
- studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto;
- cunostinte programe de identificare piese auto/cataloage OE/AM;
- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);
- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;
- adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator;
- capacitatea de a acumula cunostinte noi;
- promptitudine in luarea deciziilor;
- responsabilitate, fidelitate si stabilitate.
Responsabilitați
- preia solicitarile de retur;
- investigheaza aspectele tehnice/logistice care au dus la returnarea produsului;
- extinde verificarea asupra lotului cu probleme de calitate si sesizeaza aceste probleme producatorului;
- mentine relatia cu Managerul de Produs si cu producatorul pana la inchiderea cazului analizat.
Consultant Tehnic Junior Departament Garantii
- Depozitul Central Augsburg International (Bucuresti-Pitesti Km 15, A1 Business Park)
Cui se adreseaza postul?
- candidatilor entry level, fara experienta pe un post similar si care doresc un start al carierei in acest domeniu;
- candidatilor cu experienta;
- absolventilor de studii tehnice in domeniul auto.
Cautam un coleg care sa dea dovada de:
- Seriozitate, constiinciozitate, dorinta de a invata;
- Cunostinte operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook);
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva.
Cerinte
- studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto
- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail)
- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;
- adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator
- capacitatea de a acumula cunostinte noi;
- promptitudine in luarea deciziilor;
- responsabilitate, fidelitate si stabilitate.
Responsabilitați
- preia solicitarile de garantie;
- solicita ︁documentatia tehnica conform Certificatului de Garantie;
- consiliaza clientul si verifica documentatia transmisa pana la completarea Dosarului de Garantie;
- monitorizeaza receptia piesei transmise pentru analiza si preda Dosarul de Garantie departamentului tehnic;
- mentine relatia cu furnizorii pentru piesele solicitate de acestia in cadrul procesului de Garantie.
Manipulant marfa
- Rima – Depozit central piese auto
Ce iți oferim?
- Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
- Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
- Posibilitate de promovare.
Responsabilitați
- Descarca marfa livrata din masinile de transport;
- Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ – daca nu este lovita si deteriorata si din punct de vedere cantitativ, daca corespunde cantitatea inscrisa in documente cu cantitatea fizica;
- Receptioneaza cu scannerul produsele in baza documentelor de livrare;
- Depoziteaza marfa in zona de prereceptie si utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
- Efectueaza receptia scriptica a marfurilor prin scanarea fiecarui produs;
- Aranjeaza marfa pe rafturi conform specificatiilor logistice din scanner;
- Opereaza comenzile in Scanner si culege piesele pentru livrare de pe rafturi;
- Aranjeaza marfa comandata, conform turei de livrare a clientului in boxuri;
- Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.Incarca marfa in masina de transport ,respectand graficul de livrare.